Friday 24 November 2017

10 Pips Forex System


10 Pips A Day Forex Trading System. Noen dager tilbake, hadde jeg skrevet et innlegg om Millionaire Traders Vanlige folk som gjorde fortunes trading forex Jeg snakket om Hoosain Harneker De 10 pips en dag handelsmann Han lager bare 10 pips daglig og har gjort en formue trading forex i løpet av årene Nå kan du også øve 10 pips daglig med dette enkle Forex trading system Først øve hvordan du bruker disse indikatorene på din demo konto Når du får følelsen av det og begynner å lage 10 pips med hver handel enn du kan bytte over å leve handel. Her er trading oppsett, oppføring regler, stoppe tap regler og avslutte regler for dette systemet Jeg tror virkelig det kan potensielt generere mye mer enn 10 pips om dagen, men jeg er sikkert som meg, du er sannsynligvis syk av de utrolige påstandene fra de selvproklamerte forexgurørene Du vet, løfter 1000 pips om dagen trillioner dollar over natten OK, nok av mine rants La oss komme i gang med en gang. Timeframe 1 time I dette systemet bruker vi 3 indikatorer 1 5 - periodens utstilling Vesentlig Flytende Gjennomsnittlig EMA 5 påført Lukk 2 12-periode Eksponentiell Flytende Gjennomsnittlig EMA 12 anvendt på Lukk 3 21-RSI RSI 21.Entry Regler for lange handler Det er enkelt Vi går inn i en lang handel når EMA 5 krysser EMA 12 til oppsiden og vår RSI 21 50.Entry Rules for Short Trades Skriv inn kort når EMA 5 krysser EMA 12 til downside og RSI 21 50. Minimumsinnskudd på innskudd for å åpne en konto med Capital One Forex er 100 USD eller tilsvarende i basen din valuta I motsetning til mange meglere tar Capital One Forex ingen gebyrer for overføring av midler til kontoen din ved hjelp av kreditt debetkort og alle E-Wallets. Jeg hadde funnet en fantastisk programvare på Internett som kunne generere SIGNALS of Forex når det var en mulighet å tjene jeg bruker denne programvaren for de siste 3 månedene, tjener jeg hver dag 1000 - 20 PIPS ved hjelp av denne enkle programvaren. GETT DET HER FÅ 1000 PIPS DAILY. Forex handelsstrategi 15 10 pips a Day. Innlevert av Bruker den 13 april 2009 - 13 50.Sendt av Steve. AM NEW TO TH ER WEBBPLATS OG BESLUT TIL Å POST MITT PERSONLIG SYSTEM. DET HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LATTE I MARKEDET, DER TJEN GJØR EN TING OG SOM HVORFOR ER DETTE SÅ ATT DET KAN HJELPE HJELP URGENTLY. THE SYSTEMTIDEN FRAME DAILY NO INDIKATORER VALUTA ALT. IDENTLIGT ETTER ÅPEN AV EN NY CANDLE STICK FOR EN NY DAG. ET STED KJØP STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRIS. PLACE SALG STOP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS. STOPPSTILLING 50 PIPS. PLEASE KONTROLLER HISTORIEN PÅ DAGLIG GJENNOMGÅR SÅDAN OG UNDERSØK HVA DET ER TALKER OM, FANTE jeg DETTE SYSTEMET, OG JEG BRUKTE DET PERSONLIGT, OG HAR GJORT 10 PIPS OG MER HVER DAG. SVENHET I DENNE SYSTEMET. DER SKAL DU IKKE STILLES HANDELER I TIDEN, U VIL MISS MULIGHETEN DETTE der jeg trenger hjelp fra medlemmene i dette forumet til å lage og eA for meg basert på dette systemet. Jeg trenger virkelig din hjelp, vennligst hjelp meg for mer kontakt. Jeg vil ikke minske hvis hver og en vil handle med meg på DETTE SYSTEMET OG SOM POSTRESULTATER. For noen år siden, da jeg først skrev St Rategy 10, hadde jeg ingen anelse om at det ville være så populært som det har blitt lastet ned over 100.000 ganger. Jeg hadde heller ingen anelse om at jeg egentlig ikke hadde vært så klar som jeg trengte å være. Så klokken er kommet for å gi ut en oppdatert versjon av ebook Jeg håper at du finner det nyttig Vennligst les videre. En turgåer, mens han ble jaget, stoppet for å sette på løpesko. Da han skiftet ut av fottøyene, så hans ledsager på ham i horror og utbrøt, Dude, hva s Avtalen-io Du kommer aldri til å gå bort fra bjørnen hvis du stopper nå. Vanligvis sier den andre turen, jeg trenger ikke å løpe bort bjørnen, jeg må bare gå deg bort. Valutahandel kan være som å løpe vekk fra bjørnen. mer mulighet for rask økonomisk suksess og økonomisk ødeleggelse enn nesten alle andre markeder. Den rikholdige mengden har alltid vært tiltrukket av dette. Denne mengden inkluderer spekulanter, handelsbegynnere, meg for 6 år siden, pensjonister og fagfolk som leter etter en måte å komme seg ut av gjeld, øke spenningen i livet, eller sim ply bli rik veldig fort. Upptil nå kan denne gruppen også ha tatt med deg. Fra nå av vil du ta penger vekk fra disse menneskene. Dette er menneskene som vil bli spist av bjørnen. Du må ikke gå ut av veien bære hele markedet Faktisk det er umulig Du kan ikke slå hele markedet Men du kan handle defensivt og dermed plassere deg selv til profitt konsekvent. Det er fire grupper i valutahandling Det er nybegynnerhandlerne grønnene, de som hvem som prøver å gå ut av bjørnen og taper hver gang Vi starter alle her Vi alle taper penger her Noen av oss mister hele vår første handelspost jeg gjorde. I tillegg til nybegynnerhandlerne er det tre andre nivåer av deltakelse forhandlerne de institusjonelle handelsmennene og de avanserte detaljhandlerne. I all din handel er forhandlerne den mektigste og de gjør markedet, fastsetter priser og setter sammen avtaler. Selv om institusjonelle handelsmenn flytter mer penger enn forhandlere, er det fortsatt slik at du r forhandler enten aksepterer eller avviser bestillinger hver gang du handler. De institusjonelle handelsmenn jobber i banker, wirefirmaer eller offentlige byråer. De handler store mengder penger om gangen, og størrelsen på deres handler gir dem enorm kraft. Ikke supermakter, men veldig nær Noen av disse handlende beveger seg 1 milliard i valuta eller mer hver time. Noen handler milliarder dollar hvert minutt. Neste er det de avanserte detaljhandlerne. Denne gruppen består av folk fra hele verden som sitter i mindre investeringer firmaer, kontorer eller til og med deres hjem Til slutt vil du være en del av denne gruppen. I noen tilfeller er de avanserte forhandlerne den smarteste gruppen handel for handel enn noen annen gruppe Fordi de ikke flytter mye penger på hver handel, de har ikke så mye makt som de institusjonelle aktørene. Fordi deres handler er formidlet av forhandlerne, vil de aldri ha absolutt prisinnstillingskraft. Men fordi det er så mange nybegynnere, har de avanserte handelsmenn p mange mennesker som de kan mate til de sultne bjørnene. Målet ditt som valutahandler er å aggressivt ta penger ut av lommebokene til nybegynnerne. Dere føler meg dårlig om at noen kommer til å ta pengene dine underveis, og det Jeg lærer deg veldig fort, leksjoner som bare kan læres gjennom fiasko. Så, hver gang du tar penger fra en nybegynnerhandler, husk du bare å lære ham en verdifull leksjon. Etter en stund kan du til og med nyte å se din turist Å bli spist av bjørnen Vel, det kan du ikke nyte. Men du vil fortjenest hvert pip du tjener. Gjør deg klar til å sette på løpesko. Det korte svaret er ja Hvis du handler 1 000 000 valuta, vil hver bevegelse være 100 Så hvis du kjøpte på 1 1445 og solgt på 1 1545, ville du lage 100 x 100 eller 10 000. Nå vet jeg ikke om deg, men jeg kunne tro at de fleste kunne leve av så mye penger. Det sier ikke, men , at du kan lage 10.000 per dag Selvfølgelig er det mulig, men det a re mange faktorer som gjør det svært vanskelig. Overvej spørsmålene nedenfor. Du kan spørre deg selv før du handler. Når skal jeg komme i en handel. Hvor skal jeg plassere mitt stoppfall? Hva skjer hvis noe går galt. Selv viktigere, kan du håndtere følelser av forex trading Mastering følelser av handel er vanskeligere enn å mestre de tekniske ferdighetene Du vil snart finne ut hva det betyr. De fleste handelsfolk prøver å lage en zillion dollar på hver handel. De re grådige Dette fører dem til å bli i en god handel for lenge, håper å få mer penger ut av det Dette kan føre til katastrofe handel kan bevege seg mot dem og de blir kremede Dette skjer hele tiden, og det skjer fortsatt med meg fra tid til annen Det er den største single trussel i handel Men du kan allerede forstå hvorfor det sannsynligvis er sant Men hvordan overvinner du grådighet når du handler Vi kommer til det i et øyeblikk. REVENGE. Dette er den andre store En Mange handelsmenn spyler noen pips ned i toalettet og vil da ha å streike e tilbake Så de dobler sin siste ordre og går i stykker. Det er sånn, vel det er som å komme ned på toalettet ditt. Det er brutto og det gir deg ikke noe rikere. Impulsen for å hevne seg er naturlig, og jeg har fortsatt å gjøre med denne følelsen ofte Vi alle gjør det Det går ikke bort når som helst snart. Ikke undervurder denne følelsen Mange handelsmenn har ikke bare nådd seg i tobakkens toalett, men har dykket inn i den første gangen. Husk at markedet ikke er din venn Markedet er så mye kraftigere enn du er. Du kan ikke komme tilbake på markedet. Oppførsel når du er sint eller hengiven, vil være en total katastrofe Hvis du tar et stort tap, så stopp, ta et dypt pust, og snakk med en mentor eller speilet ditt, eller ditt favorittfylte dyr Les på nytt diagrammene Ta en pause Tugg på tåen din, hvis du må Selv om du tror du ser den beste muligheten i verden etter at du blir sprengt, må du ta en lang dyp pust og pause før du gjør noe. Det er så enkelt som dette Når jeg er dagshandel, prøver jeg ikke å lage tonn penger på hver handel, og jeg prøver aldri å få hevn. I stedet oppretter jeg gode handler, som har mye potensial, og så skyter jeg for 10 pips som et innledende mål Bare 10 pips Det er det jeg ikke Jeg lar meg bare miste mye penger. Jeg prøver bare å få 10 pips i begynnelsen, og hvis det er alt jeg får, så mister jeg meg for dagen. Vi snakker om hvordan jeg prøver for mer enn 10 pips på et øyeblikk. For nå, betrakt at det er enkelt å få 10 pips, og hvis det er alt du kan få, er det greit å komme seg ut. Når du vet at du kan slå 10.000 til 130.000 om ett år på 10 pips om dagen, så s ikke lenger viktig å slå tilbake på markedet eller bli grådig på en handelsdag. Og du kan lære å slå 10.000 til 130.000 om ett år på bare 10 pips om dagen, jeg lover ikke at du kan gjøre det jeg sier at det er mulig, og jeg har lært handelsmenn som har gjort det. Hvis du startet med 10 000 den 1. januar, og tjente 10 pips per dag, og bare handles 17 dager i måneden, vil du avslutte året 2000 pips opp og med ca 130 000. hvorfor er dette nyskapende, annerledes eller revolusjonerende Fordi du ikke bare skal ta penger fra nybegynnere med denne strategien, skal du ta penger fra andre avanserte forhandlere Avanserte handelsmenn vil ha store penger De gjorde ikke Ikke tilbringe år lære å handle slik at de kunne gjøre 100 per dag De vil ha store, store avkastninger. De går for 40, 50, 100 pips i det minste Jimmy Young, en dyktig valutahandler og en venn av meg, handler bare noen få ganger per måned og går for 100 pips eller mer hver gang jeg også lærer og tar disse typer handler meg selv. Men det er bare en måte å nærme seg markedet, og det er ikke lett. Advokater er konservative med sin handelskapital fordi markedet kan ta store svinger mot dem når de venter på 100 pips. Noen avanserte handelsfolk vil tro at du er nødt til å komme ut av en handel på 10 pips. Hva om det går til 100 pips eller 200. Jeg er lei meg for at jeg savnet meg. i det hele tatt Du bør finne måter å handle på slik at din gjennomsnittlige gevinst er større enn 10 pips og minst samme størrelse som ditt gjennomsnittlige tap eller bedre. Men jeg m aldri misfornøyd med 10 pips på en gitt handel. La meg gjenta det. Jeg er aldri misfornøyd med 10 pips av fortjeneste . La oss si at jeg finner en flott mulighet til å gå for 10 pips på en handel. Jeg sender inn en markedsordre, for å kjøpe EUR USD på 1 2900 Jeg satte et stopp på 1 2880 20 pips og jeg angir ikke en grenseordre. Jeg er nå lenge fordi jeg kjøpte EUR USD på 1 2900. Når prisen jeg kan selge ved 1 2910, har jeg tjent 10 pips. Jeg kan enten avslutte handelen med fortjenesten min, eller forbli i handelen lenger. Her er hvordan Jeg forblir i handelen. Jeg flytter mitt stopp for å bryte selv om mitt første stopp var 20 pips eller på denne handelen på 1 2880, så kan jeg flytte mitt stopp til 1 2900 Det betyr at hvis prisen faller tilbake til 1 2900 min handel lukkes automatisk og jeg har mistet noe jeg har oppnådd ingenting jeg har handlet defensively. But hvis handelen går til 1 2920 og 1 2930, og videre, er jeg forberedt på å få mer penger jeg kan ikke miste noe jeg er i en 100 risikofri handel Nå kan jeg la fortjenesten løpe, og jeg trenger ikke å bekymre meg for noe. Mange handelsfolk spør meg hvorfor jeg ville gjøre noe sånt Hvorfor skulle jeg godta en pause selv handel Mitt svar er et spørsmål Ut av 10 handler, vil du akseptere 5 pause selv handler, 2 tapere på 20 pips og 2 vinnere på 50 hver jeg vil det handler defensivt, og det er det jeg vil at du skal gjøre, i hvert fall på begynnelsen av din handel Du må kutte dine tap kort Få ut av fortaperne raskt Sørg for at du blir lengre i vinnerne. Hvordan vet du når du bare skal komme ut med 10 pips, sier jeg, kom deg ut med 10 pips når som helst du vil det er greit å bare ta 10 pips. How kan du tjene penger hvis stoppet ditt er 20 eller 30 pips og din gevinst er bare 10 pips Du kommer ikke til å ta 10 pips hver gang Dette kommer ikke til å være din eneste handelsstrategi Dette er en del av din trading toolbox Husk at du skal flytte stoppet ditt for å bryte til og med og gå for mer t Han bare 10 pips. That sagt, jeg har lært handelsmenn som har lært å handle for 10 pips av fortjeneste mer enn 90 av tiden De har tjent mye penger på å gå for små gevinster. Hvis du tjente 10 pips hver dag til neste 12 måneder, og du startet neste år med over 100 000 i handelskontoen din, ville du gjøre mellom 10 000 og 17 000 per måned handel, avhengig av risikotoleransen. Kan du gjøre dette absolutt. Kan du gjøre dette i dag Kanskje, kanskje ikke Du må dedikere deg selv 100 til å lære å handle intelligent.1 Kjøp og selg på utbrudd av støtte og motstand Eller selg når et valutapar treffer motstand og kjøp når det treffer støtte Jeg lærer dette i 1 på 1 trening, og dette er min største handelsstrategi.2 Stopp med å prøve å tjene 8 millioner på hver handel.3 Ha alltid et stoppfall på plass. Følg alltid stoppet ditt. 4 Mål 10 pips hver gang du handler.5 Du kan sette stoppet for å bryte selv på 10 pips fortjeneste, og deretter gå for mer.6 Det er ingen smink strategi Hvis Jeg tar et tap, så jeg prøver bare å ende opp med en 10 pip gevinst for dagen. Hvis jeg ikke kan få det, prøver jeg ikke for 20 neste dag, eller hva jeg kan fortsette å prøve for 10 pips gevinst så lenge jeg ikke har mistet mer enn 5 av min hovedstad.7 Tid jeg kan handle i et bestemt antall timer per dag, noe som betyr at jeg kan ha handelsplatformene åpne og sitte på datamaskinen min for maksimalt, si 5 timer per dag Hvis jeg ikke kan tjene mine 10 pips i løpet av den tiden, så kan jeg sette stoppene mine og begrense og gå bort, men jeg kan ikke aktivt se markedet lenger.8 Du må ha en daglig rutine Mer på det nedenfor.9 Du trenger ikke å handle hver dag.10 Klipp ut tapene dine så tidlig som mulig og ryt dine gevinster så lenge du kan Stopper bør aldri være mindre enn 15 pips som er for stramme for en første stopp, men grenser er, vel, ubegrensede. En strategi 10 Daglig rutine. Her er daglig rutine jeg har brukt i Strategi 10-systemet Noen av de mest suksessfulle månedene av min handelskarriere skjedde da jeg fulgte denne planen. klokka 03.00 Eastern Standard Time når markedet er mest aktiv. Kontroll kartene. Svart følgende spørsmål.1 Hvor skjedde USD klokka 17:00 EST i går mot majors.2 Hvilken effekt vil dagens økonomiske rapporter ha, om noen, på Forex Market.3 Er vi på en all time høy eller lav på noe valutapar.4 Hvilket par skal jeg fokusere på i dag.5 Hvor er de store områdene av støtte og motstand på dette paret.6 Hva er noe bra? breakout oppføringer Noen gode oppføringer når et par mislykkes i å bryte ut. Ved å følge dette spørsmålet, sikrer du ikke at du skal tjene 10 pips hver handel, men det hjelper deg sikkert Det viktigste spørsmålet du kan spørre er Hva er den største trenden i valutaparet som jeg ser på Hvis du handler med trenden, er du mer sannsynlig å finne noen 10 pip trading opportunities. Rob Booker er en aktiv proprietær handelsmann, pengeforvalter og forexpedagog Mr Booker har trent hundrevis av forexhandlere rundt om i verden, hjelpe dem med utvikle sine egne handelssystemer. Men viktigere er at Rob fokuserer på å hjelpe handelsfolk til å håndtere de psykiske, psykologiske og disiplinære problemene knyttet til handel. Du kan også like. Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør Mer informasjon om vår personvernpolicy. Free Forex Strategies 2017 Alle rettigheter reservert. Risk Disclosure Trading forex på margin har et høyt nivå av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye utnyttelsesgraden kan virke mot deg så vel som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Muligheten for at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver eller hvis du er i tvil.

No comments:

Post a Comment